Φόρμα Σύνδεσης/Εγγραφής

ΤΕΝΙΣ

A. Αγωνίσματα

  • Τένις Αγοριών Απλό      Κωδ. 034.
  • Τένις Κοριτσιών Απλό   Κωδ. 036

Β. Δικαίωμα Συμμετοχής

  • Δικαίωμα συμμετοχής από κάθε Γυμνάσιο έχουν 2 μαθητές και 2 μαθήτριες.
  • Μέγιστος αριθμός επιτρεπομένων συμμετοχών από όλα τα Γυμνάσια

034. Τένις Αγοριών Απλό      = 32 μαθητές

036. Τένις Κοριτσιών Απλό   = 32 μαθήτριες

  • Οι μαθητές-τριες θα πρέπει, τουλάχιστον, να μπορούν να χτυπήσουν με τη ρακέτα το μπαλάκι και να το στείλουν πάνω από το φιλέ στο σωστό γήπεδο.

Γ. Στολές αθλητών – Εξοπλισμός

  • Αθλητική περιβολή.

Δ. Κανονισμοί

·      Ο παίκτης που κάνει σέρβις στέκεται πίσω από τη βασική γραμμή και στο δεξιό μέρος του γηπέδου. Προσπαθεί να περάσει την μπάλα στο απέναντι διαγώνιο γήπεδο του αντιπάλου σέρβις.

·      Αφού τελειώσει ο πόντος ο ίδιος παίκτης στέκεται στην αριστερή πλευρά του γηπέδου και στέλνει την μπάλα στο δεξί γήπεδο του σέρβις.

·      Για κάθε πόντο ο παίκτης που κάνει αποτυχημένο σέρβις δικαιούται να κάνει και δεύτερη προσπάθεια για σέρβις.

·        Οι πόντοι που κερδίζει ένας παίκτης μετρούνται: 15-30-40, γκέϊμ. Σε περίπτωση ισοπαλίας (40-40) μετράμε “ισοπαλία” και μετά ο επόμενος πόντος λέγεται “πλεονέκτημα”. Αν μετά την ισοπαλία ένας παίκτης κερδίσει 2 συνεχόμενους πόντους κερδίζει το γκέϊμ.

·         Όποιος παίκτης κερδίσει 4 γκέϊμ είναι ο νικητής του αγώνα. Στο 3-3 νικητής είναι όποιος κερδίσει το 4ο . 

·         Επιτρέπεται στους παίκτες να κάνουν το σέρβις αφήνοντας τη μπάλα να πέσει στο έδαφος και να τη χτυπήσει μετά την αναπήδηση της

·         Οι ίδιοι κανονισμοί ισχύουν και για το διπλό παιχνίδι

·         Στο απλό παιχνίδι ισχύουν οι εσωτερικές πλαϊνές γραμμές, ενώ στο διπλό παιχνίδι ισχύουν οι εξωτερικές.

·         Στο διπλό παιχνίδι ένας παίκτης της ομάδας σερβίρει μέχρι να τελειώσει το γκέϊμ.

·         Ο πόντος χάνεται για έναν παίκτη όταν:

o    Αυτός κάνει δύο συνεχόμενα άκυρα σέρβις

o    Η μπάλα του καταλήγει έξω από το γήπεδο

o    Η μπάλα καταλήγει στο δίχτυ και πέφτει στην ίδια (δική του πλευρά) πλευρά του παίκτη.

o    Η μπάλα μετά από το κτύπημα αγγίζει “μόνιμο εξάρτημα”.

o    Η μπάλα κάνει 2 αναπηδήσεις στο γήπεδο του παίκτη.

o    Ο παίκτης έρθει σε επαφή με το δίχτυ (σώμα, ρούχα, ρακέτα).

o    Η μπάλα πετυχαίνει τον παίκτη στο σώμα.

o    Ο παίκτης πετάει την ρακέτα για να χτυπήσει την μπάλα.

o    Γίνει “υπέρβαση” και κάρφωμα πριν η μπάλα περάσει το δίχτυ.

o    Γίνει μεταφορά της μπάλας (“πιαστό”).